کنزو لئو کنزو اینتنس زنانه-kenzo L`Eau Kenzo Intense Pour Femme

عطر ادکلن کنزو لئو کنزو اینتنس زنانه-kenzo L`Eau Kenzo Intense Pour Femme عطری است گرم و شیرین. این عطر در سال ۲۰۱۵ به بازار عطر و ادکلنعرضه شد.عطر ادکلن کنزو لئو کنزو اینتنس-kenzo  L`Eau Kenzo Intense Pour Femme عطری است زنانه و جذاب.

عطر ادکلن کنزو لئو کنزو اینتنس زنانه-kenzo L`Eau Kenzo Intense Pour Femme

عطر ادکلن کنزو لئو کنزو اینتنس زنانه-kenzo L`Eau Kenzo Intense Pour Femme،بوی گلی و میوه‌ای ملایمی دارد و برای استفاده در روزهای بهاری، پاییزی و زمستانی پیشنهاد می‌شود. این عطر با الهام از قدرت آب و شدت جذب آن طراحی شده است.

لئو کنزو اینتنس زنانه عطری است گرم، شیرین و میوه ای که شروعی دلپذیر و خوشبو از رایحه سیب و وانیل دارد و رایحه مشخصی از گلها را نیز میتوان در کنارشان احساس نمود. با گذر زمان رایحه کلی عطر تغییر چندانی ندارد اما حس میوه ای ملایمتر شده و رایحه گلها خصوصا گل سوسن مشخص تر و بارزتر از ابتدا خودنمایی میکند که رایحه را زنانه تر و جذابتر می نماید.

بطری این عطر بسیار زیبا و شیک طراحی شده است. روی بطری یک طرح مات با رنگ بژ را مشاهده می‌کنید. در کنار بطری عنوان Le Eau Kenzo Intense به‌خوبی با رنگ روشن کار شده است. درپوش بطری رنگی شفاف دارد و روی شیشه خودنمایی می‌کند.

  • رایحه اولیه : سیب سرخ
    رایحه میانی : گل صدتومانی , لاله مردابی , گل سوسن
    رایحه پایه : نعناع هندی

ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر کنزو لئو کنزو اینتنس زنانه

ادکلن کنزو لئو کنزو اینتنس زنانه

کنزو لئو کنزو اینتنس زنانه

کنزو لئو کنزو اینتنس پور فم

kenzo L`Eau Kenzo Intense Pour Femme