گرلن شالیمار ادو پرفیوم-Guerlain Shalimar EDP

عطر ادکلن گرلن شالیمار ادو پرفیوم-Guerlain Shalimar EDP عطری است گرم و تلخ.این عطر در سال ۱۹۲۵ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلنگرلن شالیمار ادو پرفیوم-Guerlain Shalimar EDP عطری است زنانه و کلاسیک.

عطر ادکلن گرلن شالیمار ادو پرفیوم-Guerlain Shalimar EDP

عطر ادکلن گرلن شالیمار ادو پرفیوم-Guerlain Shalimar EDP،عطری است کلاسیک و در عین حال مدرن، زنانه، شیک، تلخ و رسمی که رایحه ای پیچیده و بسیار جذاب دارد.

بطری شالیمار بسیار زیبا و خاص طراحی شده است. این شیشه به شکل یک جام ساخته شده که روی آن یک تاج آبی رنگ خودنمایی می‌کند. دور گردن بطری، یک روبان به شکل پاپیون بسته شده که زیبایی آن را دوچندان کرده است. مایع زردرنگ این عطر از روی شیشه‌ی شفاف آن به خوبی دیده می‌شود.

رایحه ابتدایی عطر با حس ملایمی از مرکبات و حالتی نیمه شاداب آغاز می شود که بسیار سریع جای خود را به وانیل با حسی تلخ به اضافه چرم و بخور می دهد. در کنار رایحه شیرین و تلخ عطر رایحه گل های یاس و زنبق (خصوصا زنبق) هم وجود دارند که حس پودری و شیک کاملا مشخصی به عطر می بخشند و وجود رایحه چرم حسی چرکین و چرمی و خاص به ترکیب کلی عطر می دهد. در مجموع شلیمار عطری است تلخ و شیرین و پودری و کمی چرمی و چرکین و در عین حال بسیار جذاب و پیچیده.

  • رایحه اولیه: لیمو ترش، ترنج، ماندارین ،مرکبات
  • رایحه میانی: زنبق، یاسمن بزرگ گیا، نعنا هندی، وتیور
  • رایحه پایه: وانیل، بخور ، چرم ، چوب صندل

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر گرلن شالیمار ادو پرفیوم

ادکلن گرلن شالیمار ادو پرفیوم

گرلن شالیمار ادو پرفیوم

Guerlain Shalimar EDP