گوچی فلورا بای گوچی ۱۹۶۶-Gucci Flora by Gucci 1966

عطر ادکلن گوچی فلورا بای گوچی ۱۹۶۶-Gucci Flora by Gucci 1966 عطری است ملایم و شیرین. این عطر در سال ۲۰۱۳ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن گوچی فلورا بای گوچی ۱۹۶۶-Gucci Flora by Gucci 1966 عطری است زنانه و جذاب.

عطر ادکلن گوچی فلورا بای گوچی ۱۹۶۶-Gucci Flora by Gucci 1966

عطر ادکلن گوچی فلورا بای گوچی ۱۹۶۶-Gucci Flora by Gucci 1966،عطری است نسبتا گرم و شیرین بر پایه رایحه دوست داشتنی گل رز.البته به عقیده ی برخی کارشناسان بوی گل در این محصول گرمای شدیدی ندارد لذا میتوان به صورت چهارفصل از آن استفاده کرد.

شیشه این عطر بسیار زیبا طراحی شده است. بطری مشکی‌رنگ فلورا بای گوچی ۱۹۶۶ با بند چرمی سیاهی که به دور گردنش مثل پاپیون گره خورده، زیباتر شده است. روی بطری در یک کادر مستطیلی شکل، نام فلورا بای گوچی با خطی خوش و رنگ طلایی نقش بسته و خودنمایی می‌کند. عدد ۱۹۶۶ هم در پایین بطری دیده می‌شود. در بطری با شکل هندسی و شش‌ضلعی‌اش تکمیل‌کننده‌ی طرح شیشه است.

رایحه ابتدایی عطر با بوی نیمه شاداب گل رز به همراه کمی مرکبات و حس ملایم فلفل سیاه آغاز میشود. مرکبات بسرعت از بین میروند و رایحه گل صدتومانی چایگزین آن میشود که با کمک رز، رایحه ای نیمه شیرین و گلی و کمی تلخ و فلفلی بدلیل حضور نعنای هندی را ایجاد می کنند.

  • رایحه اولیه : ترنج , فلفل
  • رایحه میانی : رز , گل صدتومانی
  •  رایحه پایه : خس خس , مشک , نعناع هندی

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطرگوچی فلورا بای گوچی ۱۹۶۶

ادکلن گوچی فلورا بای گوچی ۱۹۶۶

گوچی فلورا بای گوچی ۱۹۶۶

Gucci Flora by Gucci 1966