معرفی محصولات و خدمات

اس تی دوپونت اسنس پیور اوشن مردانه-S.t Dupont Essence Pure Ocean pour Homme

عطر ادکلن اس تی دوپونت اسنس پیور اوشن مردانه-S.t Dupont Essence Pure Ocean pour Homme عطری است تند.این عطر در سال ۲۰۱۲ به بازار عطرو ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن اس تی دوپونت اسنس پیور اوشن-S.t Dupont Essence Pure Ocean pour Homme عطری است مردانه و شیک.

عطر ادکلن اس تی دوپونت اسنس پیور اوشن مردانه-S.t Dupont Essence Pure Ocean pour Homme

عطر ادکلن اس تی دوپونت اسنس پیور اوشن مردانه-S.t Dupont Essence Pure Ocean pour Homme ،با رایحه و ترکیبی بی نظیر از گل ها و میوه های معطر ، برای مصرف در ملاقت های رسمی و یا مجالس مهم در فصول گرم سال پیشنهاد می شود.

این ادکلن که مخصوص دوستداران رایحه های خنک خلق شده حسی سرشار از شادابی و هیجان را به مصرف کننده ی خود القاء می کند . رایحه ی خنک و دریایی آن بیشتر حاصل نت های چوبی و دریایی ، درمنه ، ماندارین و لیمو ترش می باشد.

پس از اسپری‌کردن این عطر روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی لیموترش، پرتقال ماندارین و دانه‌ی سرو کوهی خواهید شد. این نت‌های مرکباتی و شیرین، شادی و طراوت را به شما منتقل می‌کنند. پس از مدتی طولانی، این نت آغازی جای خود را به نت‌های میانی خواهد داد. نت‌های میانی از ترکیب آب دریا، چوب بامبو و گیاه درمنه ساخته شده‌اند. بوی این ترکیب دریایی، تازگی و تمرکز بالایی را در شما ایجاد می‌کند. در ادامه و با گذشت مدت‌زمانی طولانی، نت‌های پایانی از راه رسیده و جای نت‌های میانی را می‌گیرند. این نت‌ها از عنبر، علف وتیور و نت‌های چوبی ساخته شده‌اند. بوی این عناصر چوبی، آرامش و اعتمادبه‌نفس را به شما منتقل می‌کند.

بطری این ادو تویلت بسیار شیک و مردانه ساخته شده است. روی بطری، نشان تجاری اس.تی.دوپونت و نام Essence Pure Ocean را مشاهده می‌کنید. مایع درون بطری به رنگ آبی بوده و به‌خوبی از روی شیشه‌ی آن دیده می‌شود. درپوش بطری با شکل مکعبی و رنگ شفافش به‌خوبی روی شیشه سوار شده است.

  • رایحه اولیه : لیمو ترش ، ماندارین ، سرو کوهی
  • رایحه میانی : آب دریا ، بامبو ، درمنه
  • رایحه پایه : شاهبوی ، خس خس ، نمونه های چوبی

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر اس تی دوپونت اسنس پیور اوشن مردانه

ادکلن اس تی دوپونت اسنس پیور اوشن مردانه

اس تی دوپونت اسنس پیور اوشن مردانه

S.t Dupont Essence Pure Ocean pour Homme

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا