اکسیس گلام-Axis Glam

عطر ادکلن اکسیس گلام-Axis Glam عطری است خنک. این عطر در سال ۲۰۱۲ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن اکسیس گلام-Axis Glam عطری است زنانه و جذاب.

عطر ادکلن اکسیس گلام-Axis Glam

عطر ادکلن اکسیس گلام-Axis Glam،یکی از بهترین عطرهایی که توسط این شرکت خوش‌نام ساخته شده است،استفاده از Axis Glam با توجه به حال و هوای خنک و شیرینش در فصول بهار، تابستان و اوایل پاییز پیشنهاد می‌شود.

 

بطری Axis Glam بسیار شیک و مدرن در نظر گرفته شده است. این بطری نارنجی‌ رنگ به‌خوبی در دست بانوان جا می‌شود و عطر را به بهترین شکل ممکن اسپری می‌کند. روی بطری در یک کادر که شبیه قلب است، نشان تجاری اکسیس و نام Glam را مشاهده می‌کنید. یک پاپیون نارنجی‌رنگ روی گردن بطری بسته شده که بر زیبایی بطری افزوده است. در بطری به شکل یک قلب است و به زیبایی هرچه‌تمام‌تر روی شیشه سوار شده است.

پس از اسپری کردن Glam روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی نارنج، نت‌های سبز و پرتقال خواهید شد. این ترکیب گیاهی و مرکباتی انرژی مثبت و هیجان زیادی را در شما ایجاد می‌کند. در ادامه و پس از مدتی این نت‌ها جای خود را به نت‌های میانی خواهند داد. نت‌های میانی از گل زنبق دره، یاسمین و رز ساخته شده‌اند. پس از استشمام بوی این ترکیب گلی و شیرین احساس تازگی و اعتمادبه‌نفس خوبی خواهید داشت. پس از مدتی طولانی نت‌های پایانی از راه رسیده و جای نت‌های میانی را خواهند گرفت. این نت‌ها از گیاه پاتچولی، مشک، عنبر و شکر ساخته شده‌اند. این نت‌های تند و شیرین، هیجان و تمرکز بالایی را در شما ایجاد می‌کنند.

  • رایحه اولیه : پرتقال , ترنج , ترکیبات سبز
    رایحه میانی : رز , گل برف , یاس
    رایحه پایه : قند , مشک , کهربا , نعناع هندی

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر اکسیس گلام

ادکلن اکسیس گلام

اکسیس گلام

Axis Glam