چاق شدن سریع با طب سنتی

چاق شدن سریع با طب سنتی

اول – استفاده از مواد نشاسته ای و خوردن نان خامه ای روی غذای چرب .

دوم – استعمال عطرهای موافق

سوم – خوردن غذاهائی که از آن خون صالح تولید می شود از قبیل خوردن یونجه با شکر و مداومت با آن

افزایش وزن افراد لاغر

چهارم – خوردن گوشت بره بریان کرده و حلیم و نخود آب گوشت کبک و مرغ و گوشت بزغال شیر ماست دوغ تازه نان و انگور سفید ( انگور را روی غذای گوشتی چرب نخورند ناشتا میل کنند )

پنجم – استحمام یکروز در میان ، بدن را چاق و گوشت تازه می رویاند و رافع بلغم و صفرا هم می باشد و با معده خالی و پر هم حمام رفتن مضر است بایستی اندک چیزی در معده باشد و از آب سرد خارج شدن درد بدن را زایل و اعصاب را هم تقویت می کند .

ششم – پنیر با مغز گردو بدن را فربه و پوست را لطیف و نرم و معده را تقویت می نماید .

هفتم – چهار عمل است که قلب را شادمان و جسم را فربه می سازد : الف – استشمام بوی خوش ب- پوشیدن لباس نو نرم از کتان در زمستان و در تابستان کتان شسته شده ج- نوشیدن عسل که معده را سبک می سازد و به پوست بدن و قلب شادابی می بخشد د- خوردن خربزه شیرین بشرط این که در آن روز از خوردن نمک خودداری کنید .

چاق شدن با طب سنتی

هشتم – برگ شنبلیله با آرد گندم و شکر و عسل جهت فربهی بدن مفید است .

نهم – انجیر کثیر الغذا تر از سایر میوه ها است لطیف ، محلل و فربه کننده بدن خصوصا چهل روز صبح ناشتا با قدری بادیان رومی مصرف شود .

مجاری غذا را گشاد و بدن را اق و فربه می سازد و هم چنین بادام با مغز پسته و شیر خورده شود جهت بدنهای ضعیف بسیار مفید است .

دهم – زنیان با بادیان رومی 15 گرم از هر دو در 412 گرم شیر و 35 گرم قند باعث افراط فربهی است .

افزایش وزن افراد لاغر

یازدهم – گوسفند در طبیعیت گرم و تر خواص یکساله و دوساله آن که فربه باشد . خصوصا گوشت گردن و شانه و اطراف آن از سایر اعضا سریع الهضم تر و کثیر الغذا تر و مولد خون و مقوی و فربه کننده می باشد و بهتر از همه اعضا داخلی گوسفند از قبیل : دل جگر و قلوه ، خوش گوسفند ، سیرابی ، شیردان ، است که مقوی دل کبد معده و کلیه ها است و خوردن گوشت مخلوط با سرکه و عسل که مداومت بر خوردن آن و غذا فقط منحصر به همین باشد خیلی مقوی و فربه کننده بدن است و مانع غشی و رافع طپش قلب و لاغری است و هم چنین تخم مرغ با اندک کندر و انزروت جهت چاقی بی نظیر است .

چاق شدن افراد لاغر

 

کهن طب | مرجع تخصصی طب سنتی ایران|حجامت-زالو درمانی-بادکش-گیاهان دارویی

 

افزایش وزن افراد لاغر٬ چاق شدن با طب سنتی٬ چاق شدن در بارداری٬ چاق شدن در طب سنتی٬ چاق شدن در کوتاه ترین زمان٬ چاق شدن در یک ماه٬ چاق شدن در یک هفته٬ چاق شدن سریع٬ چاق شدن سریع با داروهای گیاهی٬ چاق شدن سریع با طب سنتی٬ چاق شدن سریع با گیاهان دارویی٬ چاق شدن سریع بدن٬ چاق شدن سریع پایین تنه٬ چاق شدن سریع در دوران بارداری٬ چاق شدن سریع در دوران شیردهی٬ چاق شدن سریع صورت٬ چاق شدن سریع کودک٬ چاق شدن صورت