آزارو پورهوم اینتنس-Azzaro Pour Homme Intense 2015

عطر ادکلن آزارو پورهوم اینتنس-Azzaro Pour Homme Intense 2015 عطری است گرم و تند و شیرین. این عطر در سال ۲۰۱۵ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن آزارو پورهوم اینتنس-Azzaro Pour Homme Intense 2015 عطری است مردانه و شکیل.

عطر ادکلن آزارو پورهوم اینتنس-Azzaro Pour Homme Intense 2015

عطر ادکلن آزارو پورهوم اینتنس-Azzaro Pour Homme Intense 2015،برای شب های سرد و رویایی زمستانی گزینه بسیار مناسبی می باشد.

پس از اولین اسپری از این ادکلن روی پوستتان متوجه بوی دارچین خواهید شد. پس از مدتی، این نت‌ آغازی جای خود را به‌آرامی به نت‌ میانی خواهد داد. نت‌ میانی از علف وتیور هائیتی تشکیل‌شده است.در ادامه و با گذشت مدت‌زمانی طولانی، نت‌های پایانی از راه رسیده و جای نت‌های میانی را خواهند گرفت. این نت‌ها از دانه‌ی تونکا و عنبر تشکیل‌شده‌اند.

بطری Pour Homme Intense 2015 بسیار شیک و مردانه در نظر گرفته شده و توجه همه را به خودش جلب می‌کند. روی پایه‌ی شیشه، نشان تجاری آزارو به شکل برجسته کار شده است. روی شیشه، نام عطر و نشان آزارو به‌خوبی دیده می‌شود. مایع قهوه‌ای‌رنگ درون بطری از روی شیشه‌ی شفاف آن به‌وضوح قابل‌مشاهده است. در بطری با رنگ سیاهش مکمل رنگ قهوه‌ای شیشه است.

  • رایحه اولیه : دارچین
  • رایحه میانی : خس خس
  • رایحه پایه : دانه تونکا , کهربا

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر آزارو پورهوم اینتنس ۲۰۱۵

ادکلن آزارو پورهوم اینتنس

آزارو پورهوم اینتنس

Azzaro Pour Homme Intense 2015