آزارو کروم اینتنس-Azzaro Chrome Intense

عطر ادکلن آزارو کروم اینتنس-Azzaro Chrome Intense عطری است خنک و ترش.این عطر در سال ۲۰۱۵ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن آزارو کروم اینتنس-Azzaro Chrome Intense عطری است مردانه و لاکچری.

عطر ادکلن آزارو کروم اینتنس-Azzaro Chrome Intense

عطر ادکلن آزارو کروم اینتنس-Azzaro Chrome Intense، جدیدترین نسخه از کروم کلاسیک و بسیار پرطرفدار است که علیرغم بکار بردن واژه اینتنس، کمی ملایم تر و مرکباتی تر از نسخه اصلی است.

بطری کروم اینتنس مانند بطری کروم طراحی شده است. با این تفاوت که در پایین نام کروم، عبارت اینتنس با رنگ سفید چاپ شده است. روی پایه‌ی عطر، نشان آزارو به‌صورت برجسته دیده می‌شود. مایع درون بطری به رنگ آبی است و به‌وضوح مشاهده می‌شود. در بطری با طرح مکعبی و رنگ نقره‌ای‌اش جذابیت بطری را دوچندان کرده است.

رایحه ابتدایی عطر با بوی ترش، بسیار شاداب و تند و تیز ترنج و گریپ فروت آغاز می شود که حسی سبز، نعنایی و تلخ در کنارش وجود دارد و حس با طراوت و خنک بیشتری به آن می بخشد.  با گذر زمان رایحه شیرین ضعیفی از مشک به عطر اضافه می شود و پس از ملحق شدن چوب ها به دیگر روایح عطر پس زمینه ای تلخ و چوبی نیز پیدا می کند اما حس ترش و شاداب مرکباتی و حس سبز و نعنایی تا انتها در صدر روایح عطر باقی می مانند.

  • رایحه اولیه : متیل دی‌هیدروجاسمونات , گریپ فروت , ترنج , زنجبیل
  • رایحه میانی : ترکیبات اوزونیک , یاس
  • رایحه پایه : روایح چوبی , چای میت , مشک , کهربا

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر آزارو کروم اینتنس

ادکلن آزارو کروم اینتنس

آزارو کروم اینتنس

Azzaro Chrome Intense