درمان بیماریهای پا با زالو درمانی

درمان بیماریهای پا با زالو درمانی

درد ساق پا، سوزش پا

زالوها را در قسمت پایین ساق پا بالای مچ می‌اندازیم.
هر پا 10 عدد زالو و حد اقل 3 بار زالودرمانی را با حفظ فاصله زمانی در همان نقطه تکرار می‌کنیم.

نقرس

زالودرمانی روی پا حد اقل در 3 نوبت با حفظ فاصله زمانی یکی از درمان‌های مؤثر و لازم در بیماری نقرس می‌باشد. داروهای گیاهی همراه با زالو درمانی بیماری نقرس راکاملا درمان می‌کند.

محل انداختن زالو روی محل درد است. روی پا نزدیک به انگشتان بهترین جا برای زالو انداختن است.
در صورت غلبه خون در سراسر بدن زالودرمانی کلّی مانند زالودرمانی در علاج سکته مغزی مفید است.

خار پاشنه

خار پاشنه که یکی از معضلات پزشکی غرب است، به خوبی با زالو درمان می‌شود.
یک تا سه بار هربار 10 عدد زالوی نسبتا درشت با توجه به توان بیمار دور هر پاشنه بیاندازید. هر روز با روغن کرچک مالش داده شود و یا صبر زرد نرم‌شده با سرکه مخلوط و هر شب روی خار پاشنه ضماد گردد و تا صبح بماند.
خوشبختانه تاکنون همه افرادی که مراجعه نمودند با این روش درمان کامل شدند.
این بیماری بیشتر و اغلب در خانم‌ها ایجاد می‌شود.

زالو درمانی برای واریس

لاغر شدن عضلات پاها

روی کعب پاها یا پایی که لاغر شده است یا بین انگشت سوم تا انگشت کوچک حد اقل 3 نوبت با رعایت فاصله زمانی زالو می‌اندازیم و روغن‌های مالشی و سایر درمان‌های گیاهی را اجرا می‌کنیم.

سرد شدن عضلات پاها

روی کعب پاها یا بین انگشت سوم و انگشت کوچک هرکدام 10 عدد زالو می‌اندازیم و با فاصله زمانی لازم 3 بار تکرار می‌کنیم.
ضمنا از داروهای خونساز و مولد خون صالح استفاده می‌کنیم.

پرش عضلات پاها

پرش پاها که بخصوص شب‌ها تشدید می‌شود با زالودرمانی روی پاها نزدیک به انگشتان پا به شکل چشمگیری بهبود می‌یابد. افزایش صفرای تند که گاه با سودا یا بلغم شور ترکیب شده است و در بافت‌ها و عروق پا رسوخ نموده و از دفع شدن باز مانده است علت این عارضه می‌باشد.

آرتریت روماتوئید، روماتیسم

در بسیاری از موارد زالودرمانی برای این‌گونه بیماران همراه با داروهای گیاهی لازم و در موارد معدودی بی‌اثر است. زالوها به همان ترتیب کلّی پشت گوش و سپس دست و سپس پا انداخته می‌شود. ممکن است فقط در مواقع دردناک نیاز به زالودرمانی باشد.

خون‌مردگی ناشی از شکستگی و لاغر شدن پا پس از گچ گرفتن

پایین‌تر از محل شکستگی زالو می‌اندازیم و در فواصل بین زالودرمانی مرتب پای لاغر شده را با روغن اسقیل یا با روغن‌های گرم دیگر مالش می‌دهیم.

زالو درمانی برای خار پاشنه

 

درمان بیماریهای پا با زالو درمانی٬ درمان پرش عضلات پا با زالو درمانی٬ درمان خار پاشنه با زالو درمانی٬ درمان درد ساق با زالو درمانی٬ درمان سوزش پا با رالو درمانی٬ درمان نقرس با زالو ردمانی٬ درمان واریس با زالو درمانی٬ زالو درمانی برای بیماری پاها٬ زالو درمانی برای پرش عضلات٬ زالو درمانی برای خار پاشنه٬ زالو درمانی برای درد ساق پا٬ زالو درمانی برای سوزش پا٬ زالو درمانی برای سیاتیک٬ زالو درمانی برای نقرس٬ زالو درمانی برای واریس