کرید اونتوس-Creed Aventus

عطر ادکلن کرید اونتوس-Creed Aventus عطری است با رایحه خنک و تلخ . این عطر در سال ۲۰۱۱ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . عطر کرید اونتوس عطری است مردانه و پرفروش.

عطر کرید اونتوس -ادکلن کرید اونتوس-Creed Aventus

موسس این شرکت آقای جیمز هنری کرید که در سال ۱۷۶۰ اقدام به بر پایی این شرکت نهاد . پس از تولید ۶۳ محصول در طول این مدت برای سرشناس ترین افراد در دوره های مختلف ، در سال ۲۰۱۰ کرید اقدام به طراحی و تولید عطری تحت عنوان کرید اونتوس کرد که در لفظ به معنای موفقیت بوده و به نوعی آنرا به ناپلئون بنا پارت نسبت میدهند .

این عطر جدید در عین شادابی و نشاط و وقار و ابهت خویش روح دراماتیک در هم آمیخته از جنگ و صلح را با بهره گرفتن از زندگی امپراطور ناپلئون به زیبایی هر چه تمامتر در قالبی سلطنتی و کاملا پادشاهانه نشان داده است .تضاد و پارادوکس عجیب و غریب درون این شیشه جادویی همگان را به سمت خویش می کشد تا به همه نشان دهد چه قدرت خیره کننده ای را با خود به یدک می کشد .

عطر کرید اونتوس (Creed Aventus)، محصولی استثنائی و خارق العاده و فوق العاده ماندگار با پخش بوی منحصر بفرد و رایحه ای کاملا شیک و ماندگار و کلاسیک مخصوص آقایان جوان و میانسال می باشد که توسط برند سلطنتی کرید در سال ۲۰۱۱ به همگان معرفی شد.

Aventus کلمه ای است که از لغات باستانی گرفته شده و به معنای موفقیت است . جدیدترین تولید Creed ، عطریست که زندگی ناپلئون بناپارت را شبیه سازی میکند . این عطر بیانگر مردیست که حد و مرزی برای جاه طلبی های او وجود ندارد ، مردی افسانه ای و الهام بخش که چهره ی جهان را تغییر می دهد . Aventus به صورت سحر آمیزی این امپراطوری از دست رفته را دوباره زنده کرده و باز می گرداند.

  • رایحه اولیه : ترنج , آناناس , انگور فرنگی سیاه , سیب
    رایحه میانی : رز , یاس , چوب درخت قان , نعناع هندی
    رایحه پایه : وانیل , خزه درخت بلوط , عنبر , مشک

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مفید:

کرید اونتوس

اونتوس

عطر کرید اونتوس

ادکلن کرید اونتوس مردانه

ادکلن کرید اونتوس

 Creed Aventus