گرلن لا پتیت روب نویر کوتور-Guerlain La Petite Robe Noire Couture

عطر ادکلن گرلن لا پتیت روب نویر کوتور-Guerlain La Petite Robe Noire Couture عطری است شیرین.این عطر در سال ۲۰۱۴ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن گرلن لا پتیت روب نویر کوتور-Guerlain La Petite Robe Noire Couture عطری است زنانه و شیک.

عطر ادکلن گرلن لا پتیت روب نویر کوتور-Guerlain La Petite Robe Noire Couture

عطر ادکلن گرلن لا پتیت روب نویر کوتور-Guerlain La Petite Robe Noire Couture ،عطری است نیمه شاداب و میوه ای با حسی تلخ و گل دار.

بطری La Petite Robe Noire Couture بسیار شیک و لوکس طراحی شده است. روی شیشه، طرح لباس شب زنانه‌ی زیبایی به چشم می‌خورد. نام عطر هم با رنگ مشکی روی شیشه چاپ شده است. روی گردن بطری، در یک نوار صورتی‌رنگ، نشان تجاری گرلن را مشاهده می‌کنید. مایع صورتی‌رنگ درون بطری از روی شیشه‌ی La Petite Robe Noire Couture به‌خوبی دیده می‌شود. در بطری با طرح هندسی و نوک کشیده‌اش، روی شیشه خودنمایی می‌کند.

رایحه ابتدایی عطر با بوی ترش و شیرین و نیمه شاداب تمشک آغاز می شود که وجود رایحه نعنای هندی در کنارش حسی تند و تیز، مرطوب و کمی فلفلی به آن می بخشد و رایحه گل رز نیز حسی لطیف و دوست داشتنی به عطر اضافه می کند. در ادامه با اضافه شدن رایحه دانه های تونکا عطر شیرین تر و کمی تلخ شده و حس ملایم چوبی به خود می گیرد در حالی که حس میوه ای تمشک، گل رز و تند و تیز و مرطوب نعنای هندی همچنان استشمام می شود.

  • رایحه اولیه : ترنج – رازبری
  • رایحه میانی : گل رز
  • رایحه پایه : خس خس – نعناع هندی – لوبیا تونکا – خزه

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر گرلن لا پتیت روب نویر کوتور

ادکلن گرلن لا پتیت روب نویر کوتور

گرلن لا پتیت روب نویر کوتور

ادکلن گرلن لاپتیت روب نویر کوتور

Guerlain La Petite Robe Noire Couture